Aboneaza-te acum la EVOnews

Primesti un voucher de 50 lei si
acces la ofertele speciale pentru abonati!

 
Aboneaza-te la newsletter

Garantie

Preloader

Garantie

Garanţie atât la produsele noi cât şi la produsele second hand!

Toate produsele comercializate pe www.evocomputers.ro, atât cele noi cât şi cele second hand/ refurbished, beneficiază de garanţie.

Perioada pe care este valabilă garanţia, în cazul fiecărui produs, este specificată sub butonul „Adaugă în coș”.

Transport retur gratuit pentru produsele defectate, aflate în garanţie

În cazul în care aveți produse achiziționate de la noi, care se defectează în perioada de garanţie, procedura de urmat este următoarea:

1. Luați legătura cu echipa tehnică din cadrul diviziei de Service, la numerele de telefon 0747/212.212, sau pe email la adresa service@evocomputers.ro .

2. Explicați personalului tehnic problema cu care vă confruntați. Încercați să fiți cât mai specific și mai exact în explicarea defecțiunii produsului dvs. Dacă e vorba doar de setări eronate sau erori simple în utilizarea produsului, este posibil ca problema să se rezolve de la distanță. Colegii noștri vă vor asista telefonic, pas cu pas, în acest sens.

3. Dacă echipa tehnică consideră însă că defecțiunea nu poate fi soluționată de la distanță, vom iniția procedura de aducere în service a produsului. Trimiterea produsului defectat in serviceul EVOcomputers din Str. Avram Iancu, nr. 442-446, Complex Logistic Coratim II, Depozit 5, Florești, jud. Cluj, se va initia de client dar numai cu acceptul echipei de service EVOcomputers transmis pe emailul clientului.

Clientul va trimite produsul numai prin curier rapid, costurile de transport vor fi suportate de beneficiar! Nu uitiati sa amablati produsul in cutia in care a fost livrat, alaturi de copie dupa factura, certificatul de garantie si o nota cu defectul sesizat!

Adresa de livrare este: Str. Avram Iancu, nr. 442-446, Complex Logistic Coratim II, Depozit 5, Florești, jud. Cluj - Acceptam colete numai prin curier rapid!

4. Reparaţia sau înlocuirea produsului se va face în mod gratuit daca se constata ca defectul este din vina furnizorului.

5. Plata transportului pentru solutionarea garantiei pentru tur revine in sarcina beneficiarului iar returul revine în responsabilitatea EVOcomputers. Expedierea înapoi la dvs se va realiza printr-un curier agreat de EVOcomputers.

6. Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice.

7. În cazul î n care, ulterior recepției produsului defect, echipa tehnică constată faptul că solicitarea garanției este nejustificată (produsul este de fapt funcțional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur și eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de echipa de service).

8. În cazul în care, ulterior recepției produsului defect, echipa tehnică constată faptul că produsul s-a defectat din motive ce țin de o utilizare necorespunzătoare, garanția nu se mai aplică, dar dacă totuși clientul dorește să beneficieze de service, va suporta, pe lângă costurile de transport tur-retur + costuri de diagnosticare, și costurile aferente reparației.

9. Produsul ce este adus în service trebuie să fie în ambalajul original (în care a fost trimis de la noi), pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele care nu îndeplinesc această condiţie nu vor fi primite în garanție. De asemenea, la solicitarea garanţiei este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number),  împreuna cu accesoriile aferente şi copii după factura de achiziţie şi certificatul de garanţie. În cazul în care produsele ajung neînsoţite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluţiona garanţia.

10. Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu putem elibera duplicate pentru certificatul de garanție.

Garanţia NU se acordă în urmatoarele situaţii :

Garanţia nu se acordă produselor, parţilor de produs sau componentelor care, în opinia noastra, s-au defectat datorită:

  - greşelilor de instalare şi întreţinere;
  - neglijenţei sau neatenţiei (neobservarea sau nerespectarea informatiilor din instructiunile de   utilizare);
  - manipularii necorespunzătoare, unitaţi optice (CD/DVD) defectate datorită spargerii CD-ului în interior;
  - intervenţiilor unor persoane neautorizate;
  - schimbării stării originale a aparatului cauzată de păstrarea în condiţii improprii şi de intemperii;
  - accidente mecanice, electrice, electromagnetice, chimice etc;
  - procesoare ciobite;
  - procesoare cu pini îndoiţi, contacte arse sau oxidate;
  - plăci de bază cu pini îndoiţi, contacte arse sau oxidate;
  - orice tip de plăci auxiliare PCI, PCI-X, AGP, PCI Express cu contacte arse sau oxidate.
  - hdd-uri care prezintă urme de şocuri mecanice, lichide, contacte arse sau oxidate.

EVOcomputers nu poate fi făcut răspunzător pentru pierderea informaţiilor sau orice prejudicii, singura noastră obligaţie fiind aceea de a repara sau înlocui echipamentul defect (sau parţile acestuia). De asemenea, în cazul efectuării de reparaţii hardware pentru echipamentele aflate în garanţie, EVOcomputers nu este raspunzător pentru eventuala pierdere de software. Prin urmare recomandăm efectuarea de back-up a datelor şi a software-urilor aflate pe produsele prezentate în service. Nu răspundem pentru pierderea datelor în urma virusarii sistemului dvs. Orice reclamaţii ulterioare considerindu-se a fi nefondate.

Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 60 de zile de la finalizarea operaţiunilor vor fi declarate abandonate şi predate centrelor de colectare.

Instrucţiuni generale de utilizare

După dezambalarea echipamentelor (unitate centrală, monitor, periferice, imprimantă, laptop etc.), este necesar ca acestea sa nu fie puse in funcţiune cel puţin doua ore (in cazul in care au fost transportate la temperaturi scazute sau pe vreme umeda, ceţoasa), pentru a se elimina condensul şi pentru a se ajunge la temperatura mediului ambiant.

Înaintea conectării echipamentelor la retea verificaţi dacă tensiunea de alimentare este de 220V şi sa aibă legatură de împământare corect facută. Temperatura ambiantă de funcţionare trebuie să fie între 15 si 30 grade C.

Realizaţi toate conexiunile necesare între unitatea centrala şi elementele periferice: tastatură, mouse, imprimantă, scanner, joystick; precum şi conexiunea între unitatea centrala şi monitor.
Toate conectările se fac cu echipamentele NEALIMENTATE.

Conectaţi cablul de alimentare al unitaţii centrale, al monitorului şi al imprimantei (dacă aceasta exista) la o priza cu împămîntare.  

ATENŢIE! În cazul in care prizele pe care le folositi nu au împământare corectă se poate distruge partea multi I/O de pe placa de bază fapt care duce la pierderea dreptului de garanţie pentru acest modul. Totodată, este cu desavârşire interzis cuplarea şi decuplarea echipamentelor periferice (imprimanta, mouse, scanner, joystick, tastatura, etc) în timpul funcţionării calculatorului, lucru care de asemenea duce la pierderea garanţiei!

ATENŢIE! Vă rugăm insistent să luaţi în considerare o desprăfuire a calculatorului la maxim 6 luni! Orice defect constatat în urma acumularii excesive de praf, NU face obiectul garanţiei şi se va face contra cost!

Ai un calculator defectat în garanţie?

Contactează-ne la adresa de email service@evocomputers.ro sau sună-ne la numărul de telefon: 0747 212 212 între orele 9 si 17 de Luni pana Vineri (persoana de contact: Mihai).

 

© 2017 EVOcomputers Cluj-Napoca. Toate drepturile rezervate.